Saturday, July 23, 2011

Datang lagi.....


menghitung hari...
detik demi detik....


syaitan bakal digari...
bulan Ramadhan tiba lagi..
bagi yg blm ganti puasa hey!!! tggu ape lg...
korg bia betul nie???
buat blogger yg jenguk kat blog sy nie...

ucapan Salam Ramadhan al-Mubarak dan semoga diberkati......('',)

puasa jgn x puasa okeyh!!
nnt x boleh raya....hihhihihi
________________________________________________________

Niat Puasa Ramadhan

Lafaz niat untuk sebulan puasa

Sahaja aku berpuasa keseluruhan bulan Ramadhan kerana Allah Ta'ala

Lafaz niat puasa (harian)


Sahaja aku berpuasa esok hari menunaikan Fardhu Ramadhan tahun ini kerana Allah Ta’ala

Doa Berbuka Puasa


Ya Allah bagi Engkau aku berpuasa dan dengan Engkau beriman aku dengan rezeki Engkau aku berbuka dengan rahmat Engkau wahai yang Maha Pengasih dan Penyayang.

__________________________________________________

*ikhlaskan diri pasti Allah merahmati..... =)


17 comments:

  1. SELAMAT MENYAMBUT RAMADHAN ! :)

    ReplyDelete
  2. salam bulan ramadhan utk dyanie :D
    tak sabar kan nak puase! ^^ suke suasane die =))
    awheee

    ReplyDelete
  3. tak sabar nak sambut bulan yg penuh keberkatan itu..:P

    ReplyDelete
  4. Salam ziarah

    Semoga kita dapat tingkatkan amalan yang berlipat ganda di bulan ramadhan kali ini..amin

    ReplyDelete
  5. haha, dah tak sabar dah ni..hehe

    ReplyDelete
  6. sama samalah kita merebut peluang keemasan yang datang.... bila lagi kan...he he he... selamat juga ye cik... selamat menempuh bulan yang mulia dengan berkatdan bekal yang terbaik.... he he he

    ReplyDelete
  7. lama xsinggah sini.. apa khabar, sihat ke :D


    SELAMAT MENYAMBUT BULAN RAMADHAN.. :D

    ReplyDelete
  8. Salam ramadhan yanie..
    da nk smpai 2 mnggu puasa kn..
    kjap je ..
    pasni entry raye lak ek ! ^^

    ReplyDelete
  9. cik fieza....yup nak hbs la plak ble yanie bls nie en...hihihi
    ok t kte wat entri rye...insyaallah =)

    cik niena pengembara Ilahi =) hehe

    trm ksh =)

    ReplyDelete